onsdag 14. desember 2011

Pink Aeolian


Sjalet har vært ferdig en stund. Jeg kom meg bare ikke rundt til å få tatt bilder av det! Men, bedre seint enn aldri?


Nei, egentlig ikke denne gangen. For jeg har brukt det en del, og det er langt fra ny-blokket lenger. Det har krøllet seg sammen etter å ha ligget rundt halsen min, så det er ikke særlig fotogent lenger. Jeg får blokke det en gang til senere og ta nye flotte bilder av det, det fortjener det!


Prøvde å få Theodor til å stille som modell, men det var ikke fullt så enkelt denne gangen :p

Jeg er da uansett fornøyd med sjalet, nydelig farge, mykt og deilig garn, nydelig mønster, og nydelige perler! :)

Oppskrift: Aeolian Shawl
Pinner: 3,5mm
Garn: Lace fra Malabrigo Yarn, i fargen 130 Damask Rose
Ravelry prosjektside: Pink Aeolian

One response to Pink Aeolian

  1. Kjempefint sjal og for ein nydelig farge! :)

Legg inn en kommentar