torsdag 1. desember 2011

Garnshopping i London

Jeg og Marte tok oss en husmortur til London, for å shoppe, shoppe og shoppe litt til. Vi shoppet mye klær, men prioriterte så klart garnbutikker også! Vi rakk to butikker, I Knit London og Loop. Loop var min favoritt, de hadde et stort utvalg forskjellige garn, typer og farger, og en utrolig søt og koselig butikk!

Men la oss komme til poenget, nytt garn! <3



Dette garnet i 100% alpaca (nydelig mykt), klarte jeg ikke holde fingrene unna lenge, det er nå på vei til å bli lue til min mor!


Begge disse garnene kjøpte jeg hos I Knit London. Der fikk jeg også tak i blocking wires! Åh, som jeg gleder meg til neste gang jeg skal blokke noe.


Sjekk den nydelige handleposen hos Loop! Jeg vandret ut fra butikken med to fulle poser ;)



Disse seks nøstene i 50/50 ull/alpakka skal bli til en cardigan til meg selv. Så nå strikker jeg som en gal for å bli ferdig med alle julegavene så jeg kan begynne på cardiganen ;)


Et nydelig nøste Tosh Sock fra Madelinetosh. Loop hadde myyye Madelinetosh, tror det er mitt favoritt garn, så mye vakkert og mykt. Likevel kom jeg derifra med bare ett nøste... (budsjettet var allerede sprengt både en og to ganger..) Litt usikker på om dette skal bli sokker eller kanskje et sjal. Vi får se!


100% alpakka skal bli til en hals til meg selv, ja litt egen må man jo være.

Og sist men ikke minst....


Nøstemaskin!! Du og du som jeg gleder meg til å bruke den! Tror den må være det beste kjøpet fra hele Londonturen ;)

One response to Garnshopping i London

  1. Åh, så mykje fint garn! Eg kjennar at eg også kunne tenkt meg ein tur der for å tømme lommeboka! Ein slik nøstemaskin har eg kjmpelyst på, må få skaffa meg ein slik etter kvart :P Blir nok ikkje London-tur med det fyrste, men eg skal til New York på nyåret, då skal eg iallefall i strikkebutikkar :)

Legg inn en kommentar