lørdag 28. januar 2012

Flere talenter


Oioi! En rull med sløyfe på!


Hva kan det være?



Strikkepinner!


Jeg begynte å bli lei av å ha strikkepinnene liggende i en brødpose. Rotete, lite fint og vanskelig å finne de riktige pinnene. Så da var det ikke annet å gjøre enn å finne frem nål og tråd! Ok, symaskinen. Som har stått og samlet støv i et par år.

Nå er det jo rett og slett en fryd å finne frem pinnene! Og jeg blir enda mer giret på å starte nye prosjekter ;)

3 responses to Flere talenter

  1. Kjempesøt :) En sånn er gull verdt..har hatt alle mine pinner i en boks tidligere, og brukte en evighet på å finne riktige pinner. Nå er alle sortert på størrelse og I love it :)

  2. LillaManilla says:

    Fantastisk fin! Du er flink!

  3. Judith says:

    Takk for hyggelig kommentar hos meg, og takk for titten, alltid spennende med nye bloggbekjentskaper. Lekre saker du strikker! har lagt deg til blogglista mi, så jeg kommer nok innom igjen:-)

Legg inn en kommentar