lørdag 17. september 2011

Åh, nytt garn!

Min så absolutt favoritt butikk å handle garn i har jeg aldri fysisk besøkt. The Loopy Ewe har utsalg i Missouri, men de har også en nettbutikk med det samme fantastiske utvalget. Jeg kan sitte i timesvis å søke på de forskjellige garnkvalitetene og fargene (ok, timesvis var kanskje å ta litt hardt i, men en god stund i alle fall). Jeg har handlet fra The Loopy Ewe tre ganger til nå, de har super kundeservice og utrolig rask levering! Disse to hespene bestilte jeg på mandag, og de kom i posten i dag!


Jeg tror begge hespene kommer til å bli sokker. Den fra Three Irish Girls blir garantert sokker, jeg gleder meg til å begynne! Trenger trening på sokkestrikking, og å strikke med stripete garn er jo så gøy! Hespen fra Lorna's Laces kommer nok også til å bli sokker, men jeg er litt mer usikker på hvordan fargene blir, om det blir striper eller flekker. Det er håndfarget, så det er ikke godt å si.

2 responses to Åh, nytt garn!

  1. torirot says:

    Nydelig garn! Blir fristet til å titte på den butikken, men så var det garnlageret som egentlig er stort nok, da... Får se!

    Velkommen med ny strikkeblogg!

  2. Lene says:

    Så fint! Må ta en titt der ja:)

Legg inn en kommentar