torsdag 27. oktober 2011

Theodor's Marius


Dette er jo bare det kuleste jeg har strikket noen gang!


Selve genseren er strikket på "feelingen" med noen prøvinger underveis. "Fair isle"-mønsteret er jo så klart Marius. Ettersom jeg ikke har tid til å strikke Marius til meg selv for øyeblikket, har noen julegaver å bli ferdig med først, ble det en liten forsmak på Mariusstrikk i form av genser til Theodor i stedet!


Den skulle egentlig bli julegave til Theodor. Men den var så morsom å strikke så jeg ble ferdig på et par dager, og klarte ikke vente helt til jul med å la han bruke den. Den er jo så kul! :D

Oppskrift:  Egen
Pinner: 3mm og 3,5mm
Garn: Smart fra SandnesGarn
Ravelry prosjektside: Doggie Marius

4 responses to Theodor's Marius

  1. Hobbymegher says:

    Men jøss!!!

    Det ER noe av det kuleste!!!!
    Fantastisk!!

  2. Masse flotte bilder i bloggen din! Nydelige! Og superskjønn hund i Marius :)

  3. Dorte says:

    Wauv - han må da være landets mest velklædte hund :-)

  4. Trusle says:

    Det er helt klart noe av det kuleste jeg har sett! :)
    Utrolig bra jobbet!

Legg inn en kommentar